2011-01-15 | 09:27:10

Dance

Herre gudars, vad jag längtar till måndag.
Gissa varför?
FÖRSTA DISCOLEKTIONEN!!!!
Vad jag har längtat asså, jag har bara gått här hemma och varit rastlös när jag skulle kunnat dansa, helt sjukt! Men på måndag sa jag köra mitt allra bästa. Kommer vara en så sjukt underbar känsla, det kan jag lova!
Nästa vecka drar såklart inte bara discon igång utan även mina andra danskurser: 2 discopass på måndag, jazz/balett på tisdag, Ragga på fredag och disco på söndag!  Det kan bli ganska tufft ibland, men det är så kul så det spelar ingen roll!
Jag längtar också till den första tävlingen som kommer gå av stapeln i Helsingborg 26/2!
Jag har inte så många bilder på den här datorn än, men detta var en tävling i Eskilstuna då jag kom trea :)
Kram, Gabriella
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: