2011-03-12 | 11:51:49

Svar på frågestund- Del 2

STIL/UTSEENDE

Om du var ett klädesplagg vad skulle du vara då?
Svar: Kanske några grymt snygga skor!!
Var fick du insparation från din stil, från början?
Svar: alltså jag har nog fått mycket inspiration av min kusin, som alltid har klätt sig väldigt fint, men även av min mamma som är väldigt modeintresserad. Men inspiration har växt fram mer och mer.
När "började" du sminka dig?
Svar:Jag började sminka mig lite i sexan tror jag. Typ bara mascara. I typ trean och fyran visste jag typ inte vilket som var vilket av ögonskugga och mascara.
Kan du göra en sminkvideo, på hur du sminkar dig?;)
Svar: Jag kan försöka, just nu har jag lite problem med att ladda upp videos, men jag ska försöka fixa det!
Kan du göra en video på hur du väljer kläder för dagen?
Svar: det kan jag väl också försöka!
Vilket är dina bästa tips hur man ska klä sig en vardag?
Svar: Ta något som du känner dig snygg i och bry dig inte om vad andra tycker. Sedan är det upp til en själv vad man vill ha på sig, men något som man trivs i.
Kille och tjej med snyggast stil i 8an?
Svar: Lisa har väldigt fina kläder, men många fler! Kille, hmm, Kanske Jesper, Carl, Jesper.

Vart får du din inspiration ifrån, till dina kläder och så?

Svar: Jag läser tidningar, datorn, får det från folk på stan, från kompisar, från tavlor kan jag få det. Haha. Överallt!!! Mycket inspiration får jag här!

Hur mycket pengar lägger du på kläder i månaden?

Svar: Runt 500kr, ibland mindre. Men mammi betalar lite käder ibland

 

 

Du går ju ofta i klackskor så får d inte ont i fötterna?
Svar: Faktiskt inte, jag har vant mig vid klackar och gillar det. Så jag tänker liksom inte på om det är obekvämt längre.
favorit butik "märke"?
Svar: Jag gillar: H&M, Monki, Bikbok, Topshop, Second hand- affärer, Tradera och väldigt många fler! Jag har sällan märken på kläder, visst ibland har jag det, men inte ofta. Jag utgår ifrån att kläderna är fina och struntar i vad det är för märke.
Har du någon favoritoutfit?
Den här outfiten nedanför gillar jag väldigt mycket, men det finns många fler. Kan göra ett inlägg nån gång med bara favorit outfits. Hennes blogg hittar ni härcarolinaengman_lasuede004s

Vilka klädaffärer handlar du mest i?
Svar: Mest i H&M, tror jag. Men se ovan!

Kram, Gabriella
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: