2011-03-04 | 15:38:42

Glöm inte frågestunden!

Jag sitter här hemma, har ätit några mackor och druckit proviva (Så god!!!!) och ska snart bege mig åt mitt andra hem, den platsen som gör mig gladast. Kära läsare, gissa vad det är för ställe? Jo, dansinstitutet.
Idag är det gruppdisco på schemat. Vi ska tävla med gruppen igen i april och vill inte vara sämre än vi var på denna tävlingen då vi kom 2:a. Vi är så stolta över vår andra plats. För ni förstår, vi dansar i den högsta klassen som finns i gruppdisco och kan därför inte kämpa med att komma till någon högre klass, vi kämpar för att komma till final varje gång. För om vi gör det an längre tid så får vi åka och tävla utomlands, vilket är det vi såklart vill allra mest!
Bild i repris, när vi kom 2:a
Kram, Gabriella
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: