2011-03-08 | 17:13:50

Läppstift

Jag har liksom inte riktigt hängt med på läppstifts-trenden. Visst det är jättefint och jag skulle inte tacka nej för att få några läppstift. Men 1. Passar jag i det? 2. Vilken färg ska man ha?

Vi får väl se vad som händer i framtiden. Checka in mina läppar framöver, så ser ni om läppstiftet är på plats. Tvekar fortfarande på om jag passar i det?
Föresten har jag fått några frågor om när jag ska svara på frågestunden, och jag ska försöka göra det i veckan. Men det skulle inte skada med några till frågor.


Kram, Gabriella
1 Kommentarer
Tina:

Make up Stores färg "mood" skulle du vara jättefin i, gumman! :) Kram /Tina

2011-03-08 | 17:48:44
URL: http://stylechaos.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: