2011-03-05 | 12:10:20

Life is now

Ibland undrar jag... varför man gör sånt man inte måste. Man bara gör det för att utmana ödet eller för att en kompis säger att man ska det eller kanske för att man känner sig tvingad. Vi lever ju bara en gång, vad vi vet i alla fall, och varför inte bara göra sånt man gillar och tycker är kul istället för att tvinga sig till att göra en massa saker. Man är ju helt enkelt född till den man är och man avgör själv vad man tycker att man borde göra och inte borde göra. Ingen kan säga att det man tycker är fel, så funkar det inte.

Mycket handlar om... att man känner sig trygg i den man är. Att man klarar att stå emot saker som är fel och sådant man inte vill. Haha, jag låter som värsta typ mormorn, men det är ju faktiskt sant!
Life is now...Men det finns så grymt mycket saker som jag vill göra innan jag dör och livet är ju nu, så varför vänta.
  • Flyga luftballong
  • Åka jorden runt
  • Sy en klädkollektion
  • Klappa leoparder
  • Shoppa i världens största shoppingcenter
Det finns väldigt mycket mer som jag inte kommer på just nu.


Kram, Gabriella

4 Kommentarer
N A T H A L I E n y r é n:

Hoppas att du får en bra lördag, kram :)

2011-03-05 | 12:59:48
URL: http://nathalienyren.blogg.se/
LADY UMBRELLA:

sv: vad roligt att du vill vara med och tävla om att bli veckans blogg! vinnaren koras under dagen, så håll utkik! :)



några planer för helgen då? :)

2011-03-05 | 14:16:19
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/
Anonym:

Klappa leopader HAHAHHAHAHAAHAHAHAHAHA förlåt men det lät så kul!

2011-03-05 | 17:05:08
kristin:

nu pågår veckans blogg, så kika in i min blogg och anmäl dig! :-)

2011-03-05 | 19:34:18
URL: http://kristineeliasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: