2011-03-06 | 17:06:50

See you later

Jag har varit hos Bengan igår och idag och har inte skrivit så mycket pga det. Men vi hade det iaf super! Vi åt semlor och tog en massa fina bilder på de. De kanske kommer upp senare, you never know.
Jag tänker snart svara på frågestunden, men jag vill gärna ha bara några frågor till. Så fråga på!!!
Nu måste jag tyvärr bekanta meg med min fula och jobbiga spanskabok, för vi har prov i veckan. Men senare ikväll kommer det komma en ny grej som jag ska köra med. How to match... Alltså hur man snyggast matchar olika plagg enligt mig. Hoppas det uppskattas.
Sålänge lägger jag upp en bild på en cool tjej, med väldigt snygg stil. Kolla gärna in hennes blogg här http://nyheter24.se/modette/ebbazingmark/
Gojane Boots, Ellos.Se Skirt
Kram, Gabriella
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: