2011-05-29 | 16:51:01

Gult är inte fult

Hej kära vänner, har spenderat min dag hemma fram till klockan halv två. Mest slappat faktiskt, inget plugg så långt ögat kan nå. Känns så skönt, sommarlovet är nära! Jag har precis nu varit och kollat på Johanna som dansade upp på kalmar teater, så duktig hon är, ni skulle bara veta! Om ungefär en timme drar jag iväg mot mitt andra hem för ännu en gruppträning, inför EM behöver vi träna väldigt mycket. Detta har jag burit idag:
Mitt nyaste inköp är min gula byxor från Gina Tricot för 349 kr, jag är totalt förälskad i dem! Så balla, älskar dem! Tröjan är också den från Gina.
Vad tycker ni om kläderna?

Kram!
1 Kommentarer
Lola:

Urläckra, du är så snygg i detta och det blir storslam i Polen med ert dansnummer

2011-06-08 | 10:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: