2011-05-06 | 22:58:07

Spanien 2011 del 1

Jag var med min Kompis Johanna och hennes familj i Spanien på påsklovet. Vi hade det underbart. I alla fall jag har bara hunnit få några bilder än så länge, men imorgon kommer Johanna hit och laddar in alla bilder, så det kommer fler bilder imorgon!
Ohh goshimosh, vad jag saknar Spanien när jag ser bilderna, ser ni hur solen lyser? (Eller heter det skiner?) Haha! I alla fall saknar jag det så extremt mycket och jag kommer ha och har så många minnen därifrån.
Paddan i poolen Johanna kommer du ihåg?

KRAM, GABRIELLA

1 Kommentarer
Johanna:

Det var bäst! <3 fast vi kunde ju fått lite bättre väder..

Hahaha paddan! Vi bara skrek som galna ;) <3

2011-05-07 | 08:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: