2011-02-09 | 15:19:11

Dagen

Skolan har varit mest lång och seg... En helt vanlig onsdag liksom. Men det är tur att alla vänner finns och gör skolan roligare!
Vi hade No-provet, som gick hyffsat. Jag känner mig nöjd. Ni vet hur det är när man får provet och ser hur många frågor det är, och hela tiden förväntar sig att någon jättesvår fråga ska komma, men just på detta provet kom det ingen jättesvår faktiskt. Fast provet var väldigt långt och tog typ en timme och en kvart för mig.
Men det var ju som sagt ganska lätt, så det var väldigt skönt. 
Om ett tag ska jag till stan och möta Eve, Fia och Lisa där. Vi ska ha en mysig eftermiddag och kolla på bio. Love and other drugs. Det lär bli super!
Ni ska få en dagens outfit nu tänkte jag, så:
Tröja- Vila, Klänning- Omsydd, Tights- HM, Knästrumpor- Lndex, Skärp- Mammas, Skor- Dinsko, Halsduk- Fått av mormor, Ring- Topshop
Kram, Gabriella
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: