2011-01-15 | 09:42:34

Snösnö och åter igen s-n-ö

Har det snöat inatt? Svar: Ja!
Är jag trött på snö just nu? Svar: Ja!
Vill jag att det ska bli vår? Svar: Ja!
Hoppas jag att detta bara är en dröm och att jag ska vakna upp i ett varmt land? Svar: Ja!
Tror jag att det kommer bli istid snart och att människorna kommer dö ut? Svar: Vad ska man tro...

Asså snö, jag dör! Jag gillar vintern och snö till en viss gräns. Men nu kan man säga att snön och vintern gått lite långt över gränsen nu asså... Nu vill jag ha på mig sommarkläder och gå ner och bada! Vem vill inte det egentligen? Jag tror jag går i ide ett tag. Ja jag gör det. Vi ses senare. Godnatt!
Varför kunde det inte ha varit vatten där istället...?
Ps. Efter att jag har vaknat upp ur min lilla tupplur ska mami och jag troligen till stan, lägger upp bilder på vad jag köper, håll utkik!!
Kram, Gabriella
1 Kommentarer
Maja:

Fin blogg !

Såg detta inlägg 30 sekunder efter du laggt ut det ;o

Hahah , men älskar din blogg ! ;D

2011-01-15 | 09:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: