2011-07-06 | 13:28:34

Konfirmationspresenter

Pandora- armband som jag fick av mina kusiner och deras föräldar, Humanity- armband som jag fick av Min. dansgrupp Attraction
Thomas Sabo- Halsband som jag fick av familjen + det superfina kortet med en jättefin dikt inuti.
Presentkort på Make up store fick jag av Ebba och Lovisa, Halsband av Ebba Gustafsson.
Bästa vänner bok för lite äldre fick jag av Sagis, och kortet av Sagis och Anna.
Skål med pengar i (fast inte nu) av mormor och morfar, Superfin tavla med mig på från när jag var liten+ text från Anna.
Ipod från mina yngre kusiner och deras pappa.
Jag fick också min älskade systemkamera av min familj, en bok av min bror och pengar från farmor och farfar!

Tack så hemskt mycket för de underbara presenterna och tack till er som gjorde min konfirmation till den allra bästa!
Kramkram
1 Kommentarer
Anonym:

kan du inte lägga ut vilken kamera du fick?:)

2011-07-06 | 14:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: