2011-03-20 | 19:42:42

Mitt i pluggandet

Sitter här och försöker plugga lite. Vi har grymt mycket prov framöver och jag behöver verkligen plugga. Men snart börjar solsidan och då struntar jag i pluggandet kan jag bara säga. Vem dissar inte läxan för solsidan? :) Precis, ingeeeeen!
Jag just nu! Ni ska få se en mycket bättre bild på mina coola naglar vi gjorde igår.
Föresten, jag skulle bli jätteglad om någon skrev till mig om min bakgrundsfärg har ändrats till beige istället för rosa-rött som det var innan? Jag försökta ändra men är inte säker på att den ändrades.

Kram, Gabriella
3 Kommentarer
Anonym:

den är beige ;)

2011-03-20 | 20:07:24
Ebba!:

För mig är den typ röd/rosa som vanligt! inget har ändrats för mig<3

2011-03-20 | 20:15:33
URL: http://ebbaagustafsson.blogg.se/
Anonym:

om man uppdaterar sidan så är den ljusbeige typ

2011-03-21 | 16:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: