2011-05-29 | 21:56:18

Älskar låten, helt fast

Hatar att vara helt igentäppt genom hela näsan. Kan bara andas genom munnen, känns fasen som att ett av ens två liv tas bort. Ett helt ställe att andas igenom, vad händer om något råkar komma för munnen? Då är det kört...
Imorgon är det skola, hoppas jag orkar släpa mig dit. Mår jag sämre är jag hemma, känner jag just nu. Vilket i så fall är ett plus för bloggen för då kanske jag hinner göra fler inlägg.
°
Gruppen gick väl sådär idag, alla var typ skadade eller sjuka. Men vi kämpade på. Bara en och en halv vecka kvar till vi åker till POLEN, nu får Europa akta sig!!
Åh, underbar låt. Piggar upp mig lite!
1 Kommentarer
blompee!!:

Du och bella kan stara klubb.. hon kan det snart baklänges tror jag^^ <3

2011-05-29 | 22:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: