2011-05-03 | 17:35:21

Back

Överskriften är kanske lite att ta i men jag ska faktskt börja blogga igen. Inte så mycket som innan, men lite då och då. Jag hinner tyvärr inte uppdatera så jätteofta för denna månaden är helt fullproppad med grejer för mig, men jag ska göra mitt bästa. Jag har tänkt göra färre, men bättre inlägg. Förväna er inte inlägg varje dag, men kanske varannan! Låter det bra? Jag tror det blir roligare i fall jag gör så. Förlåt att jag har tagit en sådan lång pause men nu är jag här igen.
Mitt nya motto(Haha): Varje inlägg ska bli bättre än det förra!

En bild från när johanna och jag fotade för några veckor sen, vill ni se fler av de bilderna?
Kram, Gabriella

2 Kommentarer
Mikaela:

jag vill ha bilderna :D

2011-05-03 | 18:49:00
URL: http://mikaelamalmquist.blogg.se/
filippa:

ja :) snygg klänning & kjol!

2011-05-03 | 19:03:38
URL: http://filippasstil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: