2011-05-17 | 08:46:20

Disco SM 2011- Underbar tävling

Tävlingen i helgen var underbar! På fredagen gick vi på Liseberg, och jag åkte Uppskjutet och Balder. Vilket var en väldigt stor grej för mig, haha!
På lördag var det tävling och då tävlade jag i singel, alltså ensam. Det slutade med att jag kom 3 av 57 st och gick upp i superstar, en högre klass. Jag är otroligt nöjd över min placering!
På söndagen var det grupp och par, min grupp, attraction, kom 2:a! Vilket betyder att vi nu är 2:a bäst i sverige, helt sjukt äre, kan inte förstå det själv!!! I paren kom Lisa och jag 6:a och fick prick så nu är vi i star!
Hör ni vilken underbar helg det har varit, kan inte vara nöjdare!


Fina Evelina och jag

Eve, jag, lille bella, Fia och Amanda :)


På 3:e platsen, fick min medalj av Frank Andersson

Gruppen på andra plats, nu sjöng alla Sveriges nationalsång.

Avslutar med en bild på mig och lisa och våra små 6:e medaljer.

Kram, Gabriella
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: