2011-05-20 | 18:21:31

Let´s just slappa...

Ikväll ska jag nog mest slappa med familjen ska bli så skönt efter en lång vecka och efter förra helgen som var ganska så intensiv. Känner bara just nu att jag måste plugga också, vi har so-prov och engensla till nästa vecka, så vad gör man inte? Får nog ta fram böckerna och sätta mig efter att ha gjort detta inlägget.
Imorgon ska jag kanske vara med Ebba på dagen om hon är frisk, hoppas på det!!! Sedan på kvällen ska jag troligen ha tjejkväll som har varit planerad ett tag med några kompisar, ska bli så mysigt!
Men just nu tänker jag nutid. 1. Plugga, 2: s.l.a.p.p.a....
Längtar så till punkt nummer två.
Föresten har jag lite bloggtorka så jag skulle bli jätteglad om ni slängde in en kommentar på vad ni vill se mer av i bloggen, gör gärna det!

Kram
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: