2011-05-23 | 22:54:04

Späckad dag= Trött jag

Jag har haft fullrulle idag. Skola, plugga, dans, promenad. Lät ju i och för sig inte så mycket, men det har det varit. Och imorgon är det samma ös... Jag har faktiskt mer att göra imorgon. Men bara för att jag är en trogen(...) skrivare så skriver jag ett inlägg nu fast jag egentligen borde sova. Är det inte amazing???
Som vanligt börjar i alla fall tisdagen underbart med sovmorgon, tack och lov för att falkenberg kör med sovmorgon på tisdagar. Det räddar min vecka, haha! Nu ska jag krypa ner under täcket, som jag redan ligger under(Haha!) och nana, ha en bra natt. Godnatt!
P.s. Hoppas att snart kunna fixa en ny header, helst denna veckan, men vi får se om jag hinner. D.s


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: