2011-03-27 | 13:49:37

Hemligheten bakom lycka är längtan

Längtar efter:


Sommar.
Vill bada och sola på stranden, ha sommarlov, grilla, äta jordgubbar, springa runt utan skor. Vem längtar inte efter sommar liksom?
Sommarkänsla


Mina nya glasögon.
Mina fina nya glasögon som borde komma någon gång i slutet på nästa vecka. Ska vara så skönt att ha hela glasögon igen, mina förra har varit sönder ett tag.
Vill ni föresten att jag ska göra en videoblogg om glasögonen när de kommer?

Love them.


Nästa danstävling.
Är så sugen på att tävla. Lisa och jag vill få vår sista prick för att komma upp till star. Och det var även jättelänge sen gruppen tävlade nu, så det kommer bli väldigt kul. Men det är inte så långt kvar, till den 9:e april får jag vänta.
Lisa och jag. Älskar bilden asså, haha!

Vad längtar ni efter? Alla längtar efter något.

Kram, Gabriella






3 Kommentarer
Johanna:

Gabbi du kommer i alla fall få sommar på påsklovet :D <3

2011-03-27 | 14:30:22
Jennifer:

jag längtar också till tävlingen. Jag har bara en kvar till guld :D <3

2011-03-28 | 15:54:22
URL: http://discodansare.blogg.se/
lisa:

hihi, guud vad jag älskar dej! mamma tackar en än gång för de super fina blommorna :) <333

2011-04-02 | 01:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: